piątek, 23 sierpnia 2013

krosno


Stałam się szczęśliwą posiadaczką krosna do tkania koralikami… prościutkie, malutkie lekkie, poręczne i co najważniejsze - tanie. Pojawiło się kilka sztuk w Kadoro ale błyskawicznie zniknęły. Oczywiście od razu musiałam wypróbować…

JPo-krosno2
JPo-krosno1
w pudełku, oprócz krosna były jeszcze 2 paczki kolorowych koralików, 2 igły, nawlekacz  i szpuleczka nici.

   Praca na tym ustrojstwie jest bardzo prosta i szybko widać efekty.
Niestety takie bransoletki są dużo bardziej koralikożerne jak te szydełkowane. 

Na tym filmie można zobaczyć jak się koralikuje na krośnie .

Beads Projects - How to use a beading loom - canalcraft

a oto arcydzieła, jakie można na krośnie stworzyć
Erin Simonetti
Caron Michelle
.
Photobucket

4 komentarze:

  1. Joasiu, w jaki sposób i czy można poczytać inne Twoje blogi, bo próbuję i otrzymuję informację o braku dostępu i że powinnam zostać zaproszona (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka niemiłych sytuacji i dlatego niektóre blogi są dostępne tylko dla dziewczyn z mojego digiskrapkowego forum. Tam są instrukcje do programu graficznego Paint Shop Pro i pierwsze dodatki do digiskrapów, które sama stworzyłam i udostępniłam. Nie ma tam nic z rękodzieła.

      Usuń
  2. Przymierzam się do kupna właśnie takiego krosna. Czy nadaje się ono także do bardzo małych koralików, czyli o średnicy 0,5 mm? Jestem kompletnie zielona w tym temacie, a nie chcę nabywać sprzętu, który może okazać się nieprzydatny.

    OdpowiedzUsuń