sobota, 5 lipca 2014

ukośnikowa gąsieniczka

 

nigdzie nie widziałam jeszcze gąsieniczki robionej ukośnikiem…
postanowiłam spróbować i wyszła świetnie… ładnie trzyma kształt… na pewno będą kolejne

na 12 koralików w rzędzie

nazwałam ją “negatyw” bo po jednej stronie jest od srebrnego do czarnego a po drugiej stronie od czarnego do srebrnego…

JPo-koralik716

wzór opracowałam sama

JPo-12-gasieniczka cieniowana dwustronnie-2lub4kol

 

a to wersja z cieniowaniem po jednej stronie

JPo-12-gasieniczka cieniowana-2lub3kol

i tęczowa na 6 kolorów + 1
 
JPo-12-gasieniczka cieniowana tecza-6kol.
Photobucket

6 komentarzy:

  1. Bardzo szykowna.
    Trafiłam tu z Maranciaków i jestem zachwycona Twoim blogiem. Przepiękne biżutki. Wrzucam go na mojego feedla, żeby już nic nie przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu u Ciebie zawsze coś ciekawego i nowatorskiego można znaleźć - Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamma mija! dawno nie szperałam po Twoich blogach... bardzo dawno... dziś zajrzałam i co widzę? fantastyczną biżuterię! Joasiu masz niespożytą energię i niekończącą się inwencję twórczą... pozdrawiam serdecznie i wracam poszperać z Twoich scrapkach
    Małgosia.

    OdpowiedzUsuń